Citatos · Išminties žodis. Savęs ir Visatos pažinimas

Ką reiškia ėjimas Dvasinio augimo Keliu

FB Žydrojo Lotoso Ašramas 2021-11-26

Ėjimas dvasinio augimo keliu? Ką tai reiškia? Manau, kiekvienas žmogus turi savo suvokimą, kas tai yra. O kaip tai suvokiu aš? Aš manau, kad esmę sudaro darbas su savimi ir nuolatinis savęs tobulinimas. Laikantis principo, kad subtilesnės erdvės egzistuoja aukštesnių vibracijų lygmenyje, vadinasi, į jas norint įeiti, reikia mokėti gyventi aukštesnių vibracijų lygmenyje. Tokiu atveju manyje turi vyrauti harmonija, turi būti širdyje ramybė, gebėjimas mylėti. Prote aiškus suvokimas, ką veikiu, kaip veikiu, kokias pasekmes sukuriu savo veiksmais, kaip mano ištartas žodis atitinka mano veiksmą ir mano siekiamybes. Turiu stebėti, ar manyje vyrauja teigiamos mintys, ar gebu išlaikyti toleranciją tam tikrais klausimais, ar gebu neįsivelti į vidinių prieštaravimų kovą, ar gebu nevertinti kitų žmonių elgesio, ar gebu išlaikyti susitelkimą į ryšį su Kūrėju. Manau, kad elgesys paprastoje kasdienybėje ir parodo, kiek esi pažengęs savo dvasinio augimo kelyje. Dažnai žmonės užduoda klausimą, kuris išreiškia nuogąstavimą, kad negeba žengti tuo keliu, nes negeba išjausti energijų, negeba matyti vaizdinių ir t.t. O aš manu, kad ne vaizdinių matymas ar energijų jautimas savo kūne parodo dvasingumą. Dvasingumą parodo jo paprastas žemiškas gyvenimas, jo gebėjimas savo kasdienybėje skleisti ramybę, saugumą, gebėjimas suprasti kitą žmogų ir jį palaikyti, gebėjimas savo vidinėje tyloje pajusti Kūrėjo meilę ir, žinoma, savo meilę pačiam gyvenimui. Ir kai mūsų minčių ir jausmų energetikoje vyrauja teigiamumas, mes tiesiog labiau įsiklausome į savo intuiciją, į vidinį žinojimą, prasiplečia mūsų suvokimo ribos ir subtilus pasaulis pats ateina į mūsų gyvenimą.

FB Žydrojo Lotoso Ašramas 2021-11-26

Parašykite komentarą