Skyrybos · Uncategorized

Mama ir dukra. Kaip pagerinti santykius po seniai įvykusių skyrybų. Anantara das

Gegužės 19 diena

Penktadienis

Vrindavanas, Indija

 

Sveiki mielieji,

Šiandien kalbėsime kaip pagerinti santykius tarp mamos ir dukros. Paskaitykime.
Tema: Santykiai su pilnamete dukra
Žinutė: Sveiki. Esu 39 m. antrą kartą ištekėjusi, dviejų dukrų ( 3-jų ir 19-kos) mama. Su vyresniosios tėvu nutraukti santuoką ryžausi po to kai jis pakėlė ranką prieš mane ir mano mamą (prieš 14 metų), buvo dar visokiausių niuansų ir įvykių, kurie kėlė man kančias. Sunkiai, bet ryžausi skyryboms, nors sutuoktinis prieštaravo. Dukra skyrybas išgyveno sunkiai, vis dar priekaištauja, kad aš buvau savanaudė ir galvojau tik apie savo gerovę (nors manau, kad abiems pasidarė geriau, buvęs vyras taip pat sukurė šeimą, turi vaikelį), dukra liko padalinta ir įskaudinta (su tėvu bendravo visada). Visus tuos metus meldžiausi, prašiau dievo atleidimo už klaidas, kurias padariau gyvenime, meldžiau Dievo, kad atleistų buvusiam sutuoktiniui, taip pat prašiau atleidimo ir savo dukters. Jaučiu didelį atstumą tarp savęs ir dukros, ji priekaištauja, kad aš jos niekada nemylėjau, nors galiu širdį išsirauti ir dėl jos paaukoti. Daugybę kartų mes apsikabinam, pasibučiuojam, stengiamės dar labiau mylėti viena kitą, bet praėjus kažkuriam laikui prisimena senas nuoskaudas, užsidaro savo kambaryje. Dažnai verkia žiurėdama senas nuotraukas. Labai noriu jai padėti, jaučiu, kad nuo mano maldų geriau darosi tik man. Kaip man už ją teisingai melstis, ką dar galiu padaryti, kad ji išsivaduotų iš to praeities skausmo. Su dabartiniu vyru sutariam gerai, mokomės gyventi kartu. Mažą angelelį (dukrytę), Dievas atsiuntė tik po 9 m. Meldėmės abu, kad Dievas pasitikėtų mumis ir suteiktų progą tapti tėvais. Vertinu motinystę, kaip Dievo palaima, tiek augindama pirmąją dukrą ir juo labiau dabar. Tik labai skauda širdį dėl vyresniosios kaltinimų. Linkiu Jums dar daugiau Dievo palaimos! Su pagarba.

Atsakymas:

1)   Esu 39 m. antrą kartą ištekėjusi, dviejų dukrų ( 3-jų ir 19-kos) mama. Su vyresniosios tėvu nutraukti santuoką ryžausi po to kai jis pakėlė ranką prieš mane ir mano mamą (prieš 14 metų), buvo dar visokiausių niuansų ir įvykių, kurie kėlė man kančias. Sunkiai, bet ryžausi skyryboms, nors sutuoktinis prieštaravo.

Atsakymas: Suprantu. Tai jau įvykę faktai.

2)   Dukra skyrybas išgyveno sunkiai, vis dar priekaištauja, kad aš buvau savanaudė ir galvojau tik apie savo gerovę (nors manau, kad abiems pasidarė geriau, buvęs vyras taip pat sukurė šeimą, turi vaikelį), dukra liko padalinta ir įskaudinta (su tėvu bendravo visada).

Atsakymas: Suprantama, kad dukrai buvo sunku, nes du žmonės, kurie jai yra brangiausi, su kuriais jai buvo saugiausiai, tiesiog vieną dieną išsivaikščiojo į atskiras puses. Jūs tai su vyru išsiskyrėte, o jai neišėjo per pusę pasidalyti. Štai dėl ko ji išgyvena. Ji dar ir dabar gyvena tik praeitimi. Jos protas negali priimti Jūsų pasidalinimo, dėl to ji ir kenčia.

3)   Visus tuos metus meldžiausi, prašiau Dievo atleidimo už klaidas, kurias padariau gyvenime, meldžiau Dievo, kad atleistų buvusiam sutuoktiniui, taip pat prašiau atleidimo ir savo dukters.

Atsakymas: Jūs viską gerai darėte. Šaunuolė.

4)   Jaučiu didelį atstumą tarp savęs ir dukros, ji priekaištauja, kad aš jos niekada nemylėjau, nors galiu širdį išsirauti ir dėl jos paaukoti.

Atsakymas: Suvokite ir priimkite tą dukros teiginį. Ji tiesiog taip jaučia  ir tiek. Ji gi tai ne dirbtinai taip sako, norėdama Jus įskaudinti. Jūs jaučiate vieną, ji – kitą. Tik kadangi Jūs prisirišusi prie dukros, dėl to labai pergyvenate. Tas dukros ryšys – meilės ryšys su Jumis, matomai kažkuriame Jūsų ir jos gyvenimo etape nutrūko. Gal kai skyrėtės su pirmu vyru, jos tėčiu, gal kai ieškojote naujo vyro ir kai jis atėjo į Jūsų gyvenimą. Kažkuriame gyvenimo etape nedavėte jai tos meilės, kurios reikėjo. Nedavėte meilės reiškia, neskyrėte pakankamai dėmesio, kad ją nuraminti ir suprasti jov vidinius išgyvenimus. Ji liko vieniša, va ir dabar ji ties tuo sustojo. Jos širdyje pasiliko toks antspaudas ir jis kol kas neišsitrina.

5)   Daugybę kartų mes apsikabinam, pasibučiuojam, stengiamės dar labiau mylėti viena kitą, bet praėjus kažkuriam laikui prisimena senas nuoskaudas, užsidaro savo kambaryje. Dažnai verkia žiurėdama senas nuotraukas.

Atsakymas: Kaip ir sakiau pas ją liko atsiminimai, kurie karts nuo karto sudygsta ir ją smaugia. Kai tie atsiminimai smaugia ją, tada ji smaugia Jus.

6)   Labai noriu jai padėti, jaučiu, kad nuo mano maldų geriau darosi tik man. Kaip man už ją teisingai melstis, ką dar galiu padaryti, kad ji išsivaduotų iš to praeities skausmo.

Atsakymas: Jeigu norite jai padėti, reiškia ir padėsite. Pasitikėkite Dievu. Suvokite, kad čia pamokos ne tik Jums. Jūs jau pasikeitėte. Jūs tapote pamaldi, kabatės su Dievu.

Tačiau čia pamokos daugiau Jūsų dukrai. Ji taip pat turi atleisti Jums ir Jūsų nesmerkti ir neteisti. Tačiau kol kas, pas ją dar kieta širdis. Kai kieta širdis, tada pats žmogus ir kankinasi. Reiškia kankinsis kol vieną dieną ji supras, kad ji neteisi ir neturi teisės teisti savo mamą, kuri vis gi pagimdė ją ir užaugino.

Kiek tai truks?

Atsakymas: Vienas Dievas ir težino.

Jūs neturėtumėte tiek prisirišti prie jos kančios, kad pati pamestumėte sveiką protą. Priimkite savo dukros tokią būseną, tačiau neperimkite jos nuotaikos. Neperimti jos nuotaikos, tai reiškia – nesigraužkite.

Ką Jums reikia daryti?

Atsakymas: Ką darėte iki šiolei – melstis. Kai Jūs meldžiatės, tai maldos rezultatus bet kokiu atveju gauna ir dukra. Būkite kantri dėl dukros. Neįrodinėkite jai nieko, o priimkite ją tokią kokia ji yra. Mokėkite padaryti lygiai meilės ir mažajai, ir vyresniajai dukrai, kad nei viena nesijaustų nuskriausta.

Jeigu dukra apsikabina Jus, tai jau labai gerai. Ateis laikas ir jos širdis atsileis. Pamatysite. Tiesiog daug metų ji jautėsi nesaugi ir tiek. Dėl nesaugumo ji ir užstrigo šiame etape.

Jūs kasdien ir kasdien melskitės Viešpačiui. Kartokite autoritetingas maldas: „Tėve mūsų“ arba „Mahą mantrą“. Ir Viešpats Pats sutvarkys tiek Jūsų, tiek dukros širdis.

7)   Su dabartiniu vyru sutariam gerai, mokomės gyventi kartu. Mažą angelelį (dukrytę), Dievas atsiuntė tik po 9 m. Meldėmės abu, kad Dievas pasitikėtų mumis ir suteiktų progą tapti tėvais. Vertinu motinystę, kaip Dievo palaima, tiek augindama pirmąją dukrą ir juo labiau dabar.

Atsakymas: Dievas dar kartą davė Jums galimybę baigti tvarkingos šeimos mokyklą su antru vyru. Taigi linkiu, kad baigtumėte gerai pažymiais.

8)   Tik labai skauda širdį dėl vyresniosios kaltinimų.

Atsakymas: Kad ištrintumėte tuos kaltinimus yra tik vienas kelias – melstis. Turite galvoti apie maldą, o ne apie kaltinimus.

Su meile.

Dabar grįžtu prie skaitytojų ir grįžtu prie žurnalo “Vedos”

Aš dėkingas visiems, kurie kasdien paremia žurnalą Vedos, tačiau aš dar nesurinkau tos sumos, kurios užtektų išleisti šį numerį.

Todėl visus galinčius paremti, prašau – paremti.

Paremti žurnalą Vedos galite pervesdami pinigėlius į :

VšĮ Vedos

LT537044060008089041

Arba per Paypal mano svetainėje: www.anantara.lt

Su meile

Originalus įrašas: http://anantara.lt/2017/05/Dienorastis-Geguzes-19d-Indija.html

Parašykite komentarą