Charakterio lavinimas · Trumpos pamokančios istorijos · Uncategorized

Apie Meilę Dievui

Vienas Dievo ieškotojas atėjo pas šventą Ramanudžą ir tarė jam:

– Aš ieškau kelio pas Dievą. Padėk man!

Šventasis Ramanudža įdėmiai pasižiūrėjo į jį ir paklausė:

– Pasakyk man gerbiamasis ar tu ką nors gyvenime mylėjai?

Dievo ieškotojas atsakė:

– Aš nesidomiu pasaulietiniais dalykais, meile ar šeima. Aš noriu rasti kelią pas Dievą!

Ir šventasis Ramanudža jam tarė:

– Gerbiamasis pagalvok ir pasakyk man: – ar tu savo gyvenime mylėjai moterį, vaiką ar dar ką nors?

–  Aš juk tau jau pasakiau, kad aš ne paprastas pasaulietinis žmogus. Aš – žmogus trokštantis surasti Dievą. Visa kita manęs nedomina. Aš gyvenime tikrai nieko nemylėjau.

Šventojo Ramanudžo akys prisipildė gailesčio ašaromis ir jis liūdnu balsu tarė:

Tada tai neįmanoma tau misija surasti kelią pas Dievą. Pirmiausiai tau reikia išmokti kažką mylėti šiame pasaulyje. Ir kai išmoksi mylėti kažką šiame pasaulyje, tai bus pirmas laiptelis pas Dievą. Tu manęs klausinėji apie paskutinį laiptelį, kai tu net neužlipai ant pirmo laiptelio.

http://anantara.lt/2016/05/Dienorastis-Geguzes-26d-Kaunas.html

Parašykite komentarą