Sveikata · Uncategorized

Kaip stiprinti atmintį. Anantara das

Sveiki mielieji,

Paskaitykime šiandien vieną laišką, kuris kaip rašo laiško autorė tikriausiai aktualus daugeliui skaitytojui.

Paskaitykime.

Tema: Sveikata
Žinutė: Laba diena, kreipiuosi į jus, nes šiuo klausimu nerandu atsakymo, labai tikiuosi, kad surasit laiko atsakyti į šį mano laišką, aš Jums būsiu be galo dėkinga. Esu jauna mergina 24 metų. Vis dažniau pastebiu, kad mano atmintis silpnėja ir mane tai labai neramina. Pamirštu informacją, kurią mokiausi, dalykus, kuriais domėjausi. Sunkiai sekasi atpasakoti istorijas, kurias išgirstu iš kitų. Pamirštu kai kuriuos praeityje sutiktus žmones, kolegas. Pamirštu net kai kuriuos retai vartojamus žodžius. Stengiuosi labai dėl to nerimauti, tačiau nepastebėti ir tai ignoruoti aš negaliu, noriu imtis veiksmų, kad manęs visiškai neapleistų atmintis. Ieškau atsakymo, kodėl atmintis susilpnėjo? Ką daryti, kad sustiprinti atmintį? Tikiuosi, kad mano šis laiškas bus aktualus ir kitiems žmonėms. Labai Jums dėkoju, kad esate!

Atsakymas:

Laiško tema manau tikrai aktuali daugeliui žmonių.

Taigi ką galima pasakyti apie žmogaus atmintį. Tema labai ilga ir gili. Aš pabandysiu kada tai paskaityti šia tema paskaitą. Bet trumpai galima pasakyti, kad atminties silpnėjimo priežastys yra kelios.

Atmintis – tai mūsų subtilaus kūno veikla. Todėl į tą veiklą įeiną mūsų proto ir intelkto veikla. Kad prabustų mūsų intelktas reikia labai dorybingai gyventi. Šiais laikais mes dažniausiai gyvename aistroje ir neišmanyme.

Pagrindinė mūsų atminties silpnėjimo priežastis yra materiali veikla. Materiali veikla – tai reiškia – tas kasdieninis mūsų gyvenimas: namai – mokykla – namai arba namai – darbas – namai.

Ši tipiška kiekvienos dienos gyvenimo rutina mus visus atbukina ir mes tampame kaip biorobotai.

Dar daugiau. Mus visus bukina ir silnina atmintį – šiuolaikinis išsilavinimas. Tai duodamos “žinios” darželyje, mokykloje ir universitete.

Kas dar silpnina mūsų atmintį:

1)    Jeigu keliamės po 6 valandos ryto.

2)    Jeigu einame miegoti po 22 valandos.

3)    Jeigu žiūrime televizorių.

4)    Jeigu vartojame alkoholį.

5)    Jeigu rūkome.

6)    Jeigu vartojame mėsą, žuvį, kiaušinius.

7)    Jeigu žaidžiame azartinius žaidimus.

8)    Jeigu geriame kava ir juodą, žalią arbatą.

9)    Jeigu kažką apkalbame.

10)   Jeigu su kažkuo ginčijamės.

11)   Jeigu negerbiame vyresnių žmonių.

12)   Jeigu mokomės neįdomių dalykų.

13)   Jeigu dirbame nepatinkantį darbą.

14)   Jeigu nežinome gyvenimo prasmės.

15)   Jeigu nesutariame šeimoje.

16)   Jeigu randamės apatijoje ir depresijoje.

17)   Jeigu tuščiai leidžiame laisvą laiką.

18)   Jeigu klausomės tuščios muzikos.

19)   Jeigu kažkam kažko pavydyme.

20)   Jeigu nešvariai mąstome, valgome, gyvename.

21)   Jeigu nesimeldžiame.

22)   Jeigu mūsų neramus protas.

Kas stiprina atmintį:

1)    Labiausiai atmintį stiprina – šventų Dievo vardų kartojimas ir klausymasis.

2)    Dvasinių mokytojų paskaitos.

3)    Citatų iš šventaščių kasdieninis atsiminimas ir kartojimas.

4)    Kėlimasis – 5.30 val.

5)    Ėjimas miegoti – 22.00 val.

6)    Maisto aukojimas Dievui.

7)    Kasdieninis dvasinių knygų skaitymas.

8)    Konkretus gyvenimo tikslo turėjimas.

9)    Tarnystė Dievui ir žmonėms.

Čia aišku tik dalis patarimų, tačiau kaip matote visi patarimai prasideda nuo dvasinės mūsų gyvenimo pusės, o ne nuo kūno, ne nuo vaistų, o nuo maldos.

Tik kasdien aktyviai meldžiantis galima pasiekti proto ramybę ir susikoncentruoti į bet kokį objektą ir tą objektą išlaikyti savo atmintyje. Visos kitos priemonės yra materialios ir labai laikinos, ir neturinčios išliekamosios vertės.

Reikia žinoti bendrai, kad jeigu kažką norime turėti materialiai, pradžioje reikia padirbėti dvasinėje plotmėje.

Tai nesunku ir nieko nekainuoja. Tačiau tam reikia kasdieninės praktikos ir kantrybės.

Jeigu nesuprantama ką parašiau ateikite į susitkimą asmeniškai.

Aš Jus myliu

http://anantara.lt/2016/05/Dienorastis-Geguzes-29d-Vilnius.html

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s