Skyrybos · Ugdymas · Uncategorized

Vieniša mama, sūnaus auklėjimas. Anantara das

Dienoraštis

Vaikai

Gegužės 22 diena
Pirmadienis
Vrindavanas, Indija

Sveiki mielieji.

Šianien nagrinėjame vieną laišką. Paskaitykime:

Laba diena, norėjau sužinoti jūsų nuomonę. Klausimas toks: mano silpna sveikata, vyras mane dėl to paliko, kai sūnui buvo 2 metai. Visą laiką sūnus augo su manim ir seneliais. Dabar gyvenu atskirai nuo tėvų. Sūnui 15 metų. Jis labai geras, švelnus vaikas, bet labai užsispyręs. Šiandien radau darbą, po pietų valytojos, tai noriu jog sūnus man padėtų. Jis sureagavo piktai, kad kodėl turi dirbti, nors anksčiau turėjau panašų darbą ir jis dirbo. Aišku aš jam duodavau pinigų už darbą. Norėjau paklausti, ar aš teisi, kad prašau sūnų padėti, kad mokinu jį dirbti? Pati buvau vienturtė ir mama buvo nerimta, keisdavo vyrus kaip kojines ir mano tėvas tą toleravo (jis netgi netikras man tėvas) kas tikras nežinau bet santykiai su patėviu fantastiški. Jis labai mane myli. Ir mama nemokino manęs dirbti, kai suaugau nieko netrūko bet nieko nemokėjau ir vyras blogas buvo. Mušė mane, labai gėrė, ėjo pas kitas, grįždavo su ligomis į šeimą ir dabar jis nemyli savo sūnaus nors mes daug metų išsiskyrę. Ar realu man rasti kitą žmogų kur mane mylėtu ir kaip išpirkti blogą karma? Meldžiuosi, tampu ramesnė, klausau jūsų paskaitų ar viską darau gerai? Ir kaip manote ką turiu keisti?

Atsakymas:

1) Šiandien radau darbą, po pietų valytojos, tai noriu jog sūnus man
padėtų. Jis sureagavo piktai, kad kodėl turi dirbti, nors anksčiau turėjau panašų darbą ir jis dirbo. Aišku aš jam duodavau pinigų už darbą. Norėjau paklausti, ar aš teisi, kad prašau sūnų padėti, kad mokinu jį dirbti?

Atsakymas: Matote jau jūsų sūnus turi savo požiūrį į jus, į gyvenimą ir į vertybęs. Jam jau daug vertybių yra įskiepyta, todėl jis nebėra tas mažas vaikas, kuris buvo anksčiau.
Sūnus jau 15 metų medis. Ir 15 metų medžio taip paprastai nepalenksi prie žemės. Taip ir su sūnumi jau nebetinka tokie bendravimo metodai, kurie buvo anksčiau.
15 metų sūnus jau yra kaip draugas Jums, o ne kaip tarnas, todėl turite keisti bendravimo formą.
Žinoma didžiausia problema, kad nėra vyro, tai Jūsų sūnui, kaip ir nėra pavyzdžio, kaip turi elgtis vyras su moterimi, žmona, mama. Todėl jis gali turėti ateityje įvariausių psichologinių problemų, nes nemato normalių šeimyninių santykių tarp tėvų, nes vienos pusės nėra.
Nežinau, gal jį kažkiek sugadino ir pingai, kuriuos duodavote už darbą. Nežinau kokie ten buvo Jūsų susitarimai. Kiek ten tame atlygyje buvo doros ir kiek aistros?
Kai sūnus atsisako mamai padėti yra tik dvi priežastys: Arba jis randasi neišmanyme, tai reiškia nėra meilės ir užuojautos mamai . Tai reiškia, kad jis neturi tų įskiepytų vertybių.
Arba jis aistroje – jam tai nenaudinga. Jūs tarkime nebesiūlote pinigų arba jam per maži Jūsų siūlomi pingai.
Bet kokiu atveju tai nieko gero.
Kad mokote dirbti žinoma, kad gerai. Bet esmė, kaip Jūs tai pateikiate: prašote, įsakote, reikalaujate, šaukiate, argumentuojate, skatinate ir t.t. Esmė kokie bendrai Jūsų santykiai su sūnumi? Esmė, kiek jis Jūs įsileidžia į savo širdį ir kiek Jūs įsileidžiate jį į savo širdį.
Jūs pati rašote, kad jis yra užsispyręs. Kai piktai atsako mamai, tai matosi, kad jis nenuolankus ir nepaklusnus, ir nesupratingas. Štai tokių jau charakterio sąvybių jis jau turi. Kadangi su juo pragyvenote daug metų ir Jūsų šeimoje nėra kito vyro, tai Jūsų sūnus dalinai atspindi ir Jūsų charakterį. Jūs viduje irgi esate panaši.
Todėl turite išmokti susikalbėti su sūnumi taip, kad jis pats norėtų Jums padėti, net be prašymo ir reikalavimo.
Todėl pirmiausiai Jūs turite keisti save. Pirmiausiai keiskite save ir tada po truputį keisis Jūsų sūnus.

2) Ar realu man rasti kitą žmogų kur mane mylėtų ir kaip išpirkti
blogą karma?

Atsakymas: Mylėtų – tai reiškia, norite, kad kažkas Jums tarnautų. Turite sau atsakyti ar Jūs pati pasiruošus nuo ryto iki vakaro kažkam tarnauti, jeigu tas kažkas, net ir nieko dėl Jūsų nedarys?
Matote tos antros pusės ateina pagal likimą. Pas Jus jau buvo atėjęs žmogus. Jūs tokį buvote pritraukusi. Tas žmogus Jus tik skriaudė.
Viskas priklauso, kiek Jūs per tuos metus pasikeitėte ir tapote patraukli, kad kažką pritrauktumtėte.
Jūs šiuo metu gyvenate, kaip ir paskutinių santykių šeimoje su vyru etapą, nes gyvenate su sūnumi. Todėl reikia išmokti sūnų ir neišlepinti, ir nepririšti prie saves, ir sugebėti įskiepyti globą Jums.
Moterį pirmiausiai globoja tėvas, paskui vyras ir paskui – sūnus. Žinoma, kad Jūs dar jauna, tačiau dabar randatės tokiame etape, kai nėra šalia vyro, tėvo ir yra tik sūnus, kuris dar negali Jūsų apginti. Todėl suprantu kaip Jums sunku. Todėl turite išauklėti savo sūnų taip, kad Jis Jus tolimesniame gyvenimo periode – apgintų.
Tada nepriklausomai ar kas ateis į Jūsų gyvenimą, ar neateis, Jūs jausitės saugi, nes žinosite, kad Jus vienos niekada nepaliks Jūsų sūnus.
Dvasiniam ir svarbiausiam saugumui, reikalingas dvasinis mokytojas. Dvasiniame mokytojuje yra viskas kartu paėmus: ir tėvai, ir broliai, ir draugai, ir vyras, ir sūnus ir Pats Dievas.

3) Meldžiuosi, tampu ramesnė, klausau jūsų paskaitų ar viską darau
gerai?

Atsakymas: Dar reikia:
– skaityti šventraščius;
– bendrauti su dvasine praktika užsiimančiais žmonėmis;
– lankyti bažnyčią arba šventyklą;
– turėti dvasios tėvą arba dvasinį mokytoją;

4) Ir kaip manote ką turiu keisti?

Atsakymas: Kaip mama turite žinoti savo sūnaus vidinį pasaulį: kuo jis nori būti, kokios pas jį svajonės, kas jo draugai, kokios pas jį vertybės, ką myli ir ko nemėgsta, ir t.t.
Turite viskuo būti pavyzdžiu savo sūnui, tada viskas bus gerai.

Su meile

Dabar grįžtu prie skaitytojų ir grįžtu prie žurnalo “Vedos”

Aš dėkingas visiems, kurie kasdien paremia žurnalą Vedos, tačiau aš dar nesurinkau tos sumos, kurios užtektų išleisti šį numerį.

Todėl visus galinčius paremti, prašau – paremti.

Paremti žurnalą Vedos galite pervesdami pinigėlius į :
VšĮ Vedos
LT537044060008089041

Arba per Paypal mano svetainėje: www.anantara.lt

Su meile

Originalus įrašas: http://anantara.lt/2017/05/Dienorastis-Geguzes-22d-Indija.html

Parašykite komentarą