Skyrybos · Sutuoktinio paieška. Sužadėtuvės. Santykiai iki vestuvių · Uncategorized

Dvejos skyrybos. Steriliazcija. Trečias bandymas. Anantara das

.Dienoraštis

Šeima

Gegužės 21 diena
Sekmadienis
Vrindavanas, Indija
Sveiki mielieji,
Šiandien nagrinėsime dar vieną laišką. Paskaitykime.

Aš pamėginsiu suformuluoti savo istoriją ir klausimus, kaip galima aiškiau. Pati esu 29 metų, turiu sūnų 8 metų. Ištekėjau antrą kartą prieš 5 metus. Pirmus 3 metus viskas kaip ir klostėsi gerai. Santykiai su vyru buvo geri, keliavome, gyvenome gana gerai, iki tol kol aš pradėjau ieškoti daugiau reikšmės šiame gyvenime. Vyras labai koncentravosi ant darbo ir pinigų. Turėjome krizę, sužinojau, kad jis žaidzia azartinius žaidimus. Labai nusivyliau. Bet atleidau ir paskatinau vienas su kitu dirbti ir vistiek kurti gyvenimą drauge: susilaukti bendrų vaikų (nes mano sūnus nuo pirmo vyro), nusipirkti namą. Bet jis prieš mane santykiuose su praeita moterim buvo nusprendęs neturėti vaikų. Tai pasidaręs buvo vadinama sterilizacija. Bet man pažadėjo pasidaryti operaciją, kad vėl galėtų turėti vaikų ir susilaukti su manimi. Ėjo metai, du, trys… nepasidarė operacijos. Praeitą rudenį vėl sužinojau, kad žaidžia žaidimus, pasiėmė paskolų. Paaiškino, kad taip darė tada kai nesutaria su manimi. Bet kai mėgindavome aiškintis santykius, jis sukryžiuodavo rankas ir būdavo visada sunku rasti kompromisą, sakydavo kad mano tonas netinkamas, kad aš pastoviai priekaištauju. Nors aš visaip mėginau ir gražiai, ir kartais kantrybė trūkdavo. Negana to pradėjome leisti laiką atskirai; aš į bažnyčią, jis namie, aš knygas skaitau apie santykius, ar žurnalą “raktas“ . O jis geriau kokias kitas istorijas apie fantaziją. Man buvo skaudu dėl vaikų planuotų, nes du kartus gal turėjau tą laikrodį tiksintį. Buvo momentai kai nekenčiau vaikų. Dabar 6 mėnesiai kaip negyvenam drauge. Aš sutikau kitą vyrą, kurį pamilau. O dabar vyras jau pradėjo sakyti, kaip pasiilgo manęs, nenori visko užbaigti. Aš visą laiką kol jo nebuvo, kaltinau save, ką padariau aš ne taip, kaip galėjau padaryti. Nors suvokiu, kad tos mintys mane stabdo nuo tobulėjimo toliau. Ar tai tiesa, kad jo sterilizacija galėjo sustabdyti mūsų energetinį vystymąsi drauge? Ir azartiniai žaidimai nuvedė jį pas demonus? Kaip atsikratyti kaltės jausmo, neįsipareigoti, kad aš viena galėjau išgelbėti šeimą? Puikiai suvokiu, kad santykiuose yra du, ne aš viena. Bet atrodo kai pradėjau dometis gilesniais gyvenimo dalykais, mūsų keliai visai išsiskyrė..

Atsakymas:

1) Ar tai tiesa, kad jo sterilizacija galėjo sustabdyti mūsų energetinį
vystymąsi drauge?

Atsakymas: Pirmiausiai žinoma Jūs prieš tekėdama neišsiaiškinote ar jis gali turėti vaikų ar negali. Tai yra ar jis yra sveikas. Antra. Neišsiaiškinote – ar jis nori, ar nenori tų vaikų? Trečia. Jūs abu nesusiderinote gyvenimo plano arba gyvenimo tikslo! Jūs to nepadarėte, nors tai buvo jau antras oficialus Jūsų vyras ir Jūs jau buvote praėjusi vienos santuokos mokyklą.
Žmonės vystosi trejopai: fiziškai, psichiškai ir dvasiškai.
Fiziškai – tai mes užaugame ir paskui, tik senstame. Tai čia materialus planas. Jūs norėjote namo – tai fizinis vystymasis ir psichinis, jeigu jį būtumėte kartu pasistatę.
Psichiškai – tai Jūs pradėjote eiti savęs pažinimo keliu skaitydama knygas apie santykius ir panašiai. Tačiau jis irgi skaitė. Na skaitė gal fantastiką, tačiau fantastikoje daugiausiai yra aprašyta mūsų ateitis arba paralelinių pasaulių gyvenimas. Todėl negalima pasakyti, kad jis energetiškai nesivystė.
Vyras gaudavo ir fizinės, ir psichinės energijos, nes kitaip būtų numiręs.
Aš suprantu, kad pas Jus pradėjo nebesutapti gyvenimo temos. Tai kas buvo dar įdomu jam, jau buvo nebeįdomu jums.
Tačiau žmona ir yra tam, kad palaukti vyro, arba vyras yra tam, kad palaukti žmonos. Laukiama, jeigu tikrai tarpusavio santykiuose egzistuoja meilė.
Ką galėjo įtakoti sterelizaciją?
Atsakymas: Pirmiausiai vyro fizinį ir psichinį kūną. Žinoma, kad kažkokia intervencija į fizinį kūną, veikia automatiškai ir žmogaus psichinį stovį.
Tačiau žinoma Jis prarado pasitikėjimą Jūsų akyse, kai neįvykdė savo pažadų per tuos metus. Jūs pasijutote apgauta ir tai sudaužė Jūsų būsimos laimingos šeimos modelį.
Štai šis momentas yra svarbiausias dėl ko Jūs pasijutote vėl vieniša ir nelaiminga.
Žinoma Jūs galvojote, kad bendras kūdikis su juo dar labiau sutvirtins šeimą ir Jus abu apjungs. Tačiau to neįvyko ir Jūs nusivylėte juo. Dar žinoma prisidėjo jo azartinių žaidimų žaidimas.
Tačiau šeima gali psichiškai ir dvasiškai augti, ir be vaikų. Juo labiau, kad Jūs turite sūnų. Tam Jūsų vyrui tereikėjo Jūsų sūnų priimti kaip savo sūnų, o Jums pamatyti jame gerą tėtį ir būtumėte galėje toliau keliauti dvasiniu keliu. Tačiau jau įvyko kaip įvyko.

2) Ir azartiniai žaidimai nuvedė jį pas demonus?

Atsakymas: Taip Jūs teisi. Kol žmogus žaidžia azartinius žaidimus, jis demonų rankose. Jis randasi nelaisvėje. Ir dažniausiai jis demonams atiduoda savo ir savo artimųjų laimę, meilę ir džiaugsmą.
Jūs žinoma darėte tikriausiai viską ką galėjote, tačiau kovą pralaimėjote, nes pasitraukėte vienas nuo kito.

Tačiau Jūs parašėte: “Aš sutikau kitą vyrą, kurį pamilau”. Štai šis sakinys reiškia, kad Jus pasiėmė irgi demonai. Kol yra dar vyras ir susirandamas kitas, tai tolygu, kaip ir vyras žaidžia azartinius žaidimus.
Jūs dar neišsprendėte iki galo visko su šiuo žmogumi, o jau atsirado kitas. Kai skubama, visada yra pavojus pargriūti.

3) Kaip atsikratyti kaltės jausmo, neįsipareigoti, kad aš viena galėjau
išgelbėti šeimą?

Atsakymas: Aš jau rašiau, kad tikriausiai Jūs darėte viską ką galėjote tuo metu ir kiek turėjote žinių tuo metu. Praėjus kažkuriam tai laikui visada ateina kitos idėjos, sprendimai, įvertinimai, tačiau tuo metu Jūs buvote kokia buvote.
Šeimyniniuose santykiuose vieno kalto nebūna. Šeima – tai gyvenimas kartu, tai atsakomybės pasidalinimas per pusę. Todėl nekaltinkite savęs vienos. Pažiūrėkite sustodama ką išmokote iš antros santuokos. Pamąstykite dar kartą dėl pirmos santuokos, dėl antros santuokos ir atsakykite sau, kodėl jos nesigauna, kodėl Jūs skiriatės?
Dabar jau šalia treti santykiai ir vėl atrodo meilė. Tačiau pamąstykite kokia tai meilė? Fizinė, psichinė ar dvasinė?
Gyvenime niekada nebeskubėkite, nes paskui velkasi Jūsų likimas.
Kad blaiviai mąstyti ir tikrai apsivalyti savo širdį, reikia kasdien melstis. Melskitės bent pusvalandį kasdien ir Jums palengvės.
Melskitės bent pusvalandį ir po biškutį nurims Jums protas.
Melskitės bent pusvalandį ir pamatysite save iš vidaus.
Melskitės bent pusvalandį ir blaiviai pamatysite kokie į Jūsų gyvenimą ateina vyrai.
Melskitės bent pusvalandį ir sužinosite kaip gyventi be kančios toliau.
Melskitės bent pusvalandį ir nebebijosite gyventi.

Su meile

Dabar grįžtu prie skaitytojų ir grįžtu prie žurnalo “Vedos”

Aš dėkingas visiems, kurie kasdien paremia žurnalą Vedos, tačiau aš dar nesurinkau tos sumos, kurios užtektų išleisti šį numerį.

Todėl visus galinčius paremti, prašau – paremti.

Paremti žurnalą Vedos galite pervesdami pinigėlius į :
VšĮ Vedos
LT537044060008089041

Arba per Paypal mano svetainėje: www.anantara.lt

Su meile

Originalus įrašas: http://anantara.lt/2017/05/Dienorastis-Geguzes-21d-Indija.html

Parašykite komentarą