Moteris · Uncategorized · Žmogaus tipai. Veiklos sritys. Žmogaus paskirtis

Moteris. Nevaisingumas. Gyvenimo paskirtis. Anantara

Kokį šiandien mes perskaitysime laišką? Perskaitysime vieną tikrai įdomų laišką ir atsakymas to laiško siutėjai, gal padės analogiškos situacijos žmonėms.

Paskaitykime lašką.

Labas vakaras, labai dėkoju Jums už paskaitas, jos man padeda gyventi, tampu išmintingesnė. Noriu paklausti, kokią paskirtį turi atlikti moteris kuri nuo gimimo negali turėti vaikų? Turiu draugą, bet jau kelintą kartą santykiai nesusiklosto. Šis draugas žino, kad negaliu turėt vaikų, bet jisai jų ir nenori pats. Buvau susikūrusi šeimos modelį: vyras – vaikai… Deja viskas sugriuvo, sužinojus tiesą. Žmonių spaudimas ir laikyta paslaptis, privedė prie kraštutinimų. Vartojau alkoholį, susirgau ūmia depresija ir net galvojau apie savižudybę. Atsidūriau depresijų ligoninėje. Antri metai kovoju su depresija, geriu vaistus. Pradedu atrasti save iš naujo, negeriu alkoholio, lankausi šventėse kur nėra alkoholio. Skaitau psichologinę, vedų literatūrą. Situacija gėrėja, tik dar nesuprantu kokia mano paskirtis šioje žemėje… ką aš turiu daryti. Dėkoju,kad perskaitėte. Su pagarba lauksiu atsakymo. Gražaus vakaro.

Atsakymas:

Kokie šio laiško svarbiausi momentai?

1. Kokią paskirtį turi atlikti moteris, kuri nuo gimimo negali turėti vaikų?

2. Turi draugą, bet jau kelintą kartą santykiai nesusiklosto ir jis vaikų nenori.

3. Moteris iš nevilties vartojo alkohlį, sirgo depresija, galvojo apie savižudybę, gulėjo ligoninėje.

4. Kovoja dar vis su depresija gerdama vaistus, nebegeria alkoholio, lankosi šventėse, kur nėra alkoholio, skaito psichologinę ir vedinę literatūrą.

5. Nežino kokia jos paskirtis šioje Žemėje ir klausia ką ji turi daryti.

Atsakymas:

1.  Na pirmiausiai koks bebūtų sunkus šios moters likimas, aš žaviuosi, kad ji po truputį atsitiesia, kad išdrįso parašyti laišką, kad švarėja jos širdis ir kad gerėja karma.

Antra aš žaviuosi ja, kad ji uždavė patį svarbiausia kiekvieno žmogaus gyvenimo prasmės klausmą – KOKIA JOS PASKIRTIS ŠIOJE ŽEMĖJE?

Mieloji moterie, Jūs antras žmogus po karvės su močiute, mane šiandien pradžiuginęs.

Pagrindinė Jūsų, mano ir visų žmonių paskirtis viena – ATKURTI UŽMIRŠTUS MEILĖS SANTYKIUS SU DIEVU.

Tai reiškia, kad Jūs ir aš, esame užmiršę, kad mes amžini, kad mus sukūrė Dievas, užmiršę kaip tas Dievas atrodo, kur Jis gyvena ir nieko Jam nejaučiam, net nieko apie Jį nežinome.

Paaukokite visą savo gyvenimą skaitydama apie Dievą, klausydama paskaitų apie Dievą, žiūrėdama į paveikslus, kurie vaizduoja Dievą, žiūrėdama ir lenkdamasi Dievo statuloms, lankydamasi bažnyčiose, šventyklose, šventose vietose, susiraskite dvasinį mokytoją, kuris Jus ištemtų iš žemiško pragaro, iš ligų, iš senatvės. Šlovinkite Dievo didybę giedodama Jam giesmes, kartodama Jo šventus vardus. Ir Jūs pajausite, kad tikrai gyvenate, kad tikrai Jūs esate nemirtinga.

Vedos sako, kad Jūs turite vaikų. Atminkite kiekvienas sutiktas vaikas – tai Jūsų vaikas. Išmokite tai pajausti. Kiekvienas moteris turėtų būti savo vidumi visies vaikams – mama. Todėl galite bendrauti, globoti kaimynų, giminaičių, vaikų namų vaikus.

2.  Dėl draugo. Atminkite Jūs turite tik vieną draugą – Dievą. Jis niekada Jūs neišduos, visada Jus priims ir visada Jus paguos.

Kas liečia žemišką draugą, tai priimkite Jį tokį koks Jis yra. Nieko iš Jo nesitikėkite ir tada būsite laisva. Jeigu negalite susituokti, tai Jūsų gyvenimas bus nuodėmingas ir jis ves tik į degradaciją. Jeigu Jis Jūsų neima į žmonas, tai Jis ne draugas, tik ekpsplotatorius, jeigu Jūs nenorite tekėti – tai irgi tada savanaudė. Išmokite gyventi tvarkingai, kad ir palaipsniui, tada ateityje Jūsų gyvenime bus mažiau sunkumų. Bet kokiu atveju gyvenimas ne santuokoje yra palaidas gyvenimas.

1.  Vartojote praeityje nuodus. Pamirškite tai. Jau nebevartojate ir nevartokite. Radote kitą skonį ir tą skonį stiprinkite. Nesmerkite savęs. Kas nepapuola šiais laikais į vieną ar kitą duobę? Svarbu, kad išlipote. Net negalvokite apie praeitį, Jūs – naujas žmogus. Eikite tik į priekį. Išsivaduokite nuo praeities melsdamasi.

2.  Kovoja su depresija ir t.t.

Depresija – tai savanaudiškumas. Eikite į bažnyčią, šventyklą, senelių prieglaudą ir plaukite grindis, indus, rūbus, pradėkite ką nors globoti, visiškai nesavanaudiškai, be jokių pinigų, be jokių pagyrimų ir baigsis depresija.

Kasdien garsiai pasimelskite dvi valandas atsikėlusi ir baigsis depresija.

Jeigu sunku atvažiuokite pas mane, galite gyventi pas mane ir baigsis visa depresija.

Aš žinau praktiškai, kad visą depresiją galima išgydyti, jeigu tik žmogus turi bent kažkiek noro.

Aš svajoju pastatyti Dvarakoje „Depresijos rūmus“. Aišku tai bus ne depresijos rūmai, bet ten galės atvažiuoti šimtai depresuotų žmonių ir išvažiuoti angelais. Aš tuo tikiu, nes žinau, kad depresuotam žmogui reikia duoti meilės.

Depresuotas žmogus – tai žmogus, kurio niekas nemyli. Patikėkite aš Jūsų nematau fizinėmis akimis, tačiau savo širdyje Jus matau ir Jūs esate man be galo brangi. Ir Jūs išlipsite iš depresijos.

3.  Nežino kokia jos paskirtis šioje Žemėje ir klausia ką ji turi daryti.

Jums nieko daug nereikia daryti. Aš parašiau koks Jūsų gyvenimo tikslas. O ką kasdien daryti?

Atsakymas:

Gyvenkite kukliai, neiškokite prabangos, tada nereikės daug dirbti ir eikvoti be reikalo savo sveikatos. Dirbkite, jeigu neturie kitokių pajamų šaltinio, kad turėtumėte ką valgyti. Dirbkite darbą nesusijusį su smurtu ir nuodais. Esmė, kad kasdien užsiimtumėte dvasinę praktika.

Susiraskite bendruomenę, kurioje galėtumėte būti sava.

Susiraskite dvasinį mokytoją.

Va ir viskas ko Jums reikia.

Mes patys susikuriame sau sudėtingą gyvenimą ir paskui už tai reikia sumokėti kančiomis ir galiausiai viską reikia palikti.

Aš linkiu Jums tik laimės.

http://anantara.lt/2016/05/Dienorastis-Geguzes-9d-Indija.html

Parašykite komentarą