Moteris · Vyras

KO VYRAS NORI IŠ MOTERS

Aš noriu, kad tu mane išklausytum, bet nesmerktum.
Aš noriu, kad tu kalbėtum, bet nepatarinėtum, kol aš tavęs to nepaprašysiu.
Aš noriu, kad pasitikėtum manimi, nieko nereikalaudama.
Aš noriu, kad tu palaikytum mane, bet nespręstum už mane.
Aš noriu, kad tu rūpintumeisi manimi, bet nesielgtum su manimi kaip mama su sūnumi.
Aš noriu, kad tu būtum greta, nebandydama ko nors pasiekti iš manęs.
Aš noriu, kad tu mane apkabintum, bet nesmaugtum.
Aš noriu, kad tu mane įkvėptum, bet nemeluotum.
Aš noriu, kad tu diskutuotum su manimi, bet neatsakinėtum už mane.
Aš noriu, kad būtum artima, bet paliktum vietos ir mano asmeninei erdvei.
Aš noriu, kad tu žinotum visus mano trūkumus, juos priimtum ir nesistengtum jų pakeisti.
Aš noriu, kad tu žinotum…kad gali manimi pasikliauti…be apribojimų.

Chorche Bukai

Reklama

Parašykite komentarą

