Skyrybos · Šeima

Šeima ir meilė. Anantra das

http://anantara.lt/2015/10/D-2-3-4.html

Šiandien noriu grįžti prie laiškų, kuriuos gaunu iš skaitytojų. Vieniems jie gali atrodyti banalūs, kitiems naivūs, kitiems kvaili, kitiems dar kažkokie. Tačiau už kiekvieno šio laiško yra žmogaus, o kartais net kelių žmonių likimai. Todėl iš esmės nėra kvailų laiškų. Tiesiog žmonės papuola į tokias situacijas – pelkes, liūnus ir vieni nebegali išlipti. Ir jeigu bent vienas iš Jų išlipa yra be galo smagu.

Štai vienas irgi vakar gautas moters laiškas, kai jinai išlipo iš liūno:

Labas vakaras,

Aš niekaip neradau laiko Jums parašyti, bet man net trųksta žodžių, kuriais norėčiau Jums padėkoti.. po susitikimo su Jumis, mano gyvenimas ėmė keistis ir keičiasi toliau tik į gerą..nuolat prisimenu Jūsų patarimus, stengiuosi stropiai jų laikytis ir tai veikia..pastarieji 2 metai buvo košmaras ir jau maniau, kad niekada nebegyvensiu, kaip gyvenau, nesijausiu, kaip jausdavausi..gyvenime atsirado prasmė, spalvos, kvapai, džiaugsmas..esu Jums dėkinga, linkiu begalinės laimės Jūsų kelyje..dėkinga likimui, aplinkybėms, Dievui, kad radau Jus 🙂

Man tikrai gera dėl šios moters, kad Ji atrado save, gyvenimo prasmę ir kad Ji tikrai jau gyvens ir nenorės anksčiau laiko palikti šį pasaulį.

O štai laiškas kitos moters, kuri skęsta gyvenimo pelkėje. Paskaitykite. Aš pakeičiau kai kurias detales laiške, kad niekas nesuvoktų iš kur Ji ir Jos neteisų. Kristus sakė: – “Neteiskite ir nebūsite teisiami”. Todėl perskaitę šį laišką, neteiskite Jos, o bandykite Ją suprasti.

Šeima ir meilė
Žinutė:  Tiek žmonių Jums rašo ir visi džiaugiasi Jūsų pagalba… Nutariau ir aš parašyti… Jei rasite laiko, gal kai grįšite iš nuostabiosios Indijos, atrašysite… Esu 32metų, ištekėjusi, turiu sūnų. Deja, šeimoje nesijaučiu nei mylima, nei vyro suprasta. Mano domėjimasis joga, vegetarizmas ir visi kiti pokyčiai per paskutinius 4 metus mus, regis, tik atitolino viens nuo kito. Nesakau, kad vyras blogas. Jis tik toks ramus ir susikoncentravęs į save, kad kartais nebežinau, kaip jį pasiekti.. Pasišnekėti nepavyksta, mūsų šeimoje nėra konfliktų ir riksmų. Yra tik ramybė ir tyla, kuri manyje kartais sprogsta. Bet ir pykt garsiai ant jo neturiu kaip, nes jis neatsako tuo pačiu. Tai, be abejo, puiku. Bet ledinė tyla ir abejingumas yra kitas baisus kraštutinumas. Kaip ten bebūtų turiu didelę moralinę dilemą, dėl ko ir rašau Jums. Nuo vaikystės man įskiepyta, kad šeima – didžiausia vertybė. Niekada nemaniau, kad galėčiau norėti skirtis (neši kryžių ir nešk, skirybos nėra išeitis). Bet pavasarį, kai buvau juodoj krizėj – sveikatos problemos, problemos su vaiko sveikata ir jokio palaikymo iš vyro – nutiko stebuklas. Sėdėjau troleibuse, o prieky atsisėdo pusamžis vyras. Pamačiau jį ir jausmas buvo lyg matyčiau seną mylimą draugą. Žiūrėjau į rankas (kurias galiu prisiekt, pažįstu) ir tik norėjau, kad jos mane apkabintų ir tada būčiau saugi ir rami. Iš tikrųjų nesupratau, kas man darosi. Šiaip jau niekada nesižvalgau į kitus vyrus, juo labiau tinkančius man į tėvus. Neišsiplėsiu, nes daug nepaaiškinamų detalių nutiko iki tol, kol galiausiai netikėtai susitikome kitame miesto gale (kaip tik spėjus man pagalvot “Dieve, jei Tu norėsi, jei atsiųsi tą žmogų dar sykį) ir jis mane užkalbino. Vėliau paaiškėjo, kad tada troleibuse jis norėjo mane apkabinti ir pasakyti, kad viskas bus gerai. Jausmas, kad esame pažįstami seniai seniai. Faktas, kad jis nori kartu šeimos – nori rūpintis, saugoti, ginti. Iš to, ką matau, bendraudama suprantu, kad tai būtų vyras, kuris mane vestų į dvasingumą. Kuris man gali paaiškinti Bibliją ir daug kitų dalykų. Kuris yra dvasiniame kelyje. Būtų man mokytojas. Bet jis nenori tik mokyto statuso. Nori būti kartu. Visa tai tėra teoriniame lygmeny, mes draugai – neišdaviau savo vyro.. Na mintyse matyt išdaviau, kitaip Jums nerašyčiau… BET. Jis kerta per visus mano ir visuomenės stereotipus – jis kitatautis (rytų Azija), jo lietuvių kalba silpna, jis be išsilavinimo, neturi normalaus darbo  ir svarbiausia – jis mano tėvų amžiaus. Žinau, kad priėmus sprendimą būti su juo nuvaryčiau mamą į kapus. Nesvarbu, kad tėvams nepatinka ir dabartinis mano vyras, jie ne kartą yra sakę, kad jis manęs nemyli.. Manau, iš tikrųjų turbūt myli, tik savaip. Tad esu pasimetime… Ar tai išbandymas? Ar Dievo malonė? Kaip suprasti? Per tą pusę metų pasikeičiau. Pasijaučiau moterimi, kuri kažkam įdomi, moteriška ir graži. Reikalinga. Aš noriu dalintis ta šiluma, kurią man dovanoja. Bet jaučiu, kad turėsiu priimti sprendimą. Ką sako vedos? Mano vyras nepadarė man nieko blogo, į kairę nenuėjo.. Aš neturiu jokio pagrindo juo skųstis. Tik tiek, kad manęs nemyli taip, kaip aš norėčiau? Kad nesu laiminga? Kad aš po truputį vystu ir nepavežu to, jog visus sprendimus ir atsakomybę už juos šeimoje nešu aš? Ar turiu teisę tai mesti? Gal pati kažką darau ne taip? Daugiau negu panešame juk neduodama… Mane graužia mano pačios moralė… Ar galėtumėte man ką nors patarti? Labai Jums dėkoju ir linkiu daug laimės.

Atsakymas:

Labas diena….

Žmonės man tikrai daug rašo ir aš gaila, bet ne visiems galiu atsakyti, nes tų laiškų tikrai yra daug. Bet žmonės skaitydami kitų laiškus gali kažką pritaikyti ir savo gyvenimui.

Jūs pasirinkote klausimo gerą pavadinimą: – šeima ir meilė.

Pavadinimas nuostabus, nes jame sudėtas ir atsakymas į Jūsų klausimą. Šiame pavadinime yra šeimos gyvenimo prasmė.

Mes gyvendami šeimoje turėtume būti laimingi ir džiaugtis meile.

Tačiau viena priežastis Jums ir kitiems žmonėms neleidžia džiaugtis laime šeimoje. Kokia tai priežastis?

–         Egoizmas. Egoizmas – tai reiškia aš noriu, kad mane antroji pusė padarytų laimingą.

Jūs kol kas neįsižeiskite, nes jeigu Jūsų vyras tą patį būtų parašęs, aš jam tą patį būčiau parašęs. Čia nesvarbu, kuris pirmas kreipiasi.

Dabar Jūsų šeimoje yra trys nelaimingos sielos. Jūs, kuri šiek tiek daugiau suprantate apie žmogaus psichiką, vyras, kuris gyvena savo uždarą gyvenimą ir į savo pasaulį nieko neįsileidžia, nes nežino, kaip teisingai gyventi ir būti laimingu, ir sūnus, kuris kenčia dėl Jūsų abiejų nesusikalbėjimo ir vienas kito nesupratimo. Tai labai daug, kai trys žmonės kenčia.

Jūs rašote, kad sutikote viešajame transporte žmogų, kuris Jus suprastų ir galėtų būti Jūsų mokytojas. Matot tikrajam mokytojui tokiame amžiuje kaip Jis, žmonos jau nebereikia. Jeigu žmogui penkiasdešimt metų, jis turi būti save realizavęs jau dvasiškai. Tai reiškia suvokęs, kad jis pat ne kūnas, kad jis dvasinė būtybė. Ir toks žmogus į Jus žiūrės, kaip į seserį arba kaip į dukrą, arba kaip į motiną.

Jeigu Jis nori Jūsų kaip moters, tai Jis irgi šiame pasaulyje vienišas, jis irgi jaučiasi nesaugus ir pas jokį Dievą jis nenuves. Reikia blaiviai į viską žiūrėti. Jam kol kas reikia Jūsų fizinio ir subtilaus kūno. Jums irgi to paties reikia. Bet čia ne kalias į dvasingumą ir laimę.

Kodėl Jis Jus ar Jūs Jį pritraukėte?

Atsakymas labai paprastas. Jūs kartu gyvenote viename iš praeitų gyvenimų. Todėl viduje vienas kitą lengvai taip priėmėte ir pasitikėjote.

Tačiau tai buvo praeityje. Dabar Jums šiame gyvenime reikia išmokti naujas pamokas.

Jūs susituokusi su kitu vyru. Ir sulaukusi 32 metų visiškai esate nelaiminga. Ką tai sako šita situacija?

Kad Jūs metai po metų liekate antriems metams ir šiame gyvenime kol kas Jūs tik degraduojate.

Palikdama vyrą vien dėl to, kad nemokate Jūs pati su Juo bendrauti, būtų karmos – likimo pabloginimas tiek šiame gyvenime, tiek kitame gyvenime.

Ką reikėtų daryti Jums konkrečiai šiame gyvenime, jeigu norite dvasiškai, materialiai, psichiškai progresuoti?

1.     Nutraukti visus ryšius su tuo žmogumi. Absoliučiai visus. Ištrinti Jo žinutes, telefono numerį, išmesti Jo daiktus, jeigu tokie yra.

2.     Neatsiliepti į Jo skambučius, žinutes ir daugiau su Juo niekada nesusitikinėti.

3.     Prašyti Viešpaties, kad Jis duotų Jums jėgų mylėti savo vyrą.

4.     Šeimoje įsivesti šeimos tradicijas.

5.     Kasdien turite visa šeima nors kartą pavalgyti kartu pusryčius, pietus arba vakarienę.

6.     Pabučiuoti vyrą išlydint į darbą.

7.     Palaiminti vyrą, kad Jis sveikas grįžtų namo.

8.     Pasitikti vyrą prie durų, kai Jis grįžta vakare iš darbo namo.

9.     Pabučiuoti vyrą, kai atsidaro durys ir Jis pareina namo.

10.                 Pasiūlyti jam išsimaudyti, kai pareina namo.

11.                 Pasakyti ryte išeinant į darbą, kad Jį mylite.

12.                 Dienos metu parašyti žinutę, kad pasiilgote Jo.

13.                 Prieš užmiegant pabučiuoti Jį ir pasakyti, kad labai ir labai Jis Jums yra brangus.

14.                 Eiti kartu su Juo miegoti vienu laiku.

15.                 Pasveikinti Jį su gimtadieniu.

16.                 Pasveikinti su Jūsų vestuvių diena ir pasakyti, kad Jums pasisekė, kad ištekėjote už Jo.

17.                 Pagirti už bet kokį darbą padarytą namuose.

18.                 Asmeniškai gaminti Jam valgyti ir tą maistą aukoti Dievui.

19.                 Klausti Jo patarimų kaip pasielgti vienoje ar kitoje situacijoje, sakydama, kad tik Jis gali sugalvoti, o Jūs „per kvaila“.

20.                 Kasdien padėti prie lovos Jam švarias kelnaites ir kojines.

21.                 Kasdien sukalbėti už šeimą tris rožančius arba tris džapas.

22.                 Ginkite savo vyrą prieš savo tėvus ir prieš draugus, sakydama, kad Jis geriausias žmogus pasaulyje.

23.                 Vakare kai vyras pavalgo, apsikabinkite ir papasakokite kažką iš savo dienos įvykio, nieko Jo neprašykite ir Jo neteiskite. Ir taip Jis išmoks klausytis Jūsų. Pasakojimas pradžioje turi būti neilgas: 5 – 10 minučių.

Jeigu Jūs viską padarysite ką aš surašiau, tai po metų suprasite, kad Jūsų vyras auksinis, kad visos problemos buvo tik Jūsų prote. Tik taip Jūs pereisite į kitą egzistencijos pakopą ir nepabloginsite savo dabartinio ir būsimo gyvenimo bei nesugriausite nei to žmogaus, nei savo vyro, nei savo sūnaus, nei savo gyvenimo.

Aš dabar nenoriu gilintis į to sutikto žmogaus gyvenimą ir rašyti Jums kas Jūsų lauktų, jeigu paliktumėte vyrą ir pradėtumėte gyventi su tuo kitu žmogumi.

Užteks to ką parašiau. Jeigu Jūs išmintinga moteris, tai paklausysite manęs ir būsite paskui laiminga.

Todėl mano palinkėjimas – būkite laiminga.

http://anantara.lt/2015/10/D-2-3-4.html

Reklama

Parašykite komentarą

