Skyrybos · Trumpos pamokančios istorijos · Šeima

Ką rinktis – žmoną ar meilužę?

Valerijus Sinelnikovas – žinomas psichoterapeutas, psichologas, homeopatas, autorius unikalių psichologinių metodikų, kurios milijonams žmonių padėjo susigrąžinti savo sveikatą, padidinti gerovę ir pažinti gyvenimo džiaugsmą.

Gimė 1966 m. lapkričio 21 d. tolimuose rytuose Usurio taigoje. Šeimoje, kurioje tėvas buvo raketinių pajėgų strateginės paskirties pareigūnas, o mama dirbo mokytoja mokykloje. Baigė bendrojo lavinimo Simferopolio fizikos ir matematikos mokyklą aukso medaliu. Taip pat Krymo medicinos universitetą – raudonu diplomu. Iš karto po stažuotės baigė homeopatijos ir psichoterapijos mokslus Rusijoje. Įkūrė labdaringą organizaciją „Sveikatos ir laimės mokykla“.

“…Meilės energija pati stipriausia Visatoje. Būtent ji duoda gyvenimą. Šią energiją galima pamatyti, pajusti. Ji pavirsta į Saulės, Žvaigždžių šviesą. Bet ji sklinda tik iš žmogaus neturinčio agresijos, baimės, savanaudiškumo ir kitų griaunamųjų jausmų. Tikra meilė neatsiranda iš žodžių. Bet žodžiai gali paskatinti veiksmus, o veiksmai pažadins jausmus.

Vieno seminaro metu per pertrauką prie manęs priėjo vyriškis ir paklausė:
– Valerijau Vladimirovičiau, ar galiu atimti iš jūsų penkias jūsų brangaus laiko minutes?
– Ne, -pasakiau aš su šypsena,- atimti iš manęs nieko nereikia, tuo labiau laiko.
– Na tada paskolinkite pora minučių.
– Skolon neduodu, – pasakiau aš. – Galiu padovanoti jums keletą minučių, jei jūs taip primygtinai prašote.
– Puiku, – sako jis, – o aš jums padovanosiu savo gyvenimišką situaciją. Galbūt pravers knygai. Aš turiu šeimą. Mes su žmona pragyvenome septyniolika metų. Turime du vaikus. O neseniai aš sutikau kitą moterį ir pamilau ją. Draskausi tarp jos ir šeimos. Niekaip negaliu nuspręsti, ką pasirinkti. Patarkite, ką man dabar daryti?
– O kas jums nepatinka jūsų žmonoje, jeigu veržiatės pas kitą moterį?
– Suprantate, – sako jis, pasirodo ji ne tokia, kaip aš galvojau.
Sąžiningai pasakius aš buvau nustebintas tokiu atsakymu.
– Ką reiškia “ne tokia, kaip aš galvojau“? – paklausiau aš.
– Na, aš galvojau, kad ji metams bėgant sutarps. Taps dar gražesnė ir geresnė. O ji pasidarė suirzusi, nuolatos šaukia, nustojo save prižiūrėti. Vaikšto namuose apsivilkusi nešvarų chalatą. O aš turiu kitokį moters įvaizdį. Moteris neturi būti tokia.
Man pasidarė įdomu.
– O kokia turi būti tikra moteris? Koks jūsų idealios moters vaizdas?
– Matote, – sako jis, – aš praeityje buvau karinio jūrų laivyno karininkas. Ir įsivaizduoju taip. Kai karininkas grįžta iš žygio, jį pasitinka žmona gražuolė. Gražiu sarafanu, kasa papuošta. Rankose ji laiko padėklą. Ant padėklo stikliukas ir agurkėlis. Ir dar padurką ji laiko dantyse.
– O kodėl padurkas dantyse? – paklausiau aš.
– Na kaipgi?! – kalba jis, aiškiai patenkintas. Viena vertus, tyli, o kitą vertus – apnuogina savo grožybes.
– Na ir paveikslas, – sušunku aš, – tokio aš dar negirdėjau ir nemačiau! Išeina – visi malonumai iš karto.
– Išeina taip.
– Ir jūs norite iš manęs gauti patarimą arba rekomendaciją?
– Taip!
– ir jus pasiruošęs iš mano pasakymo viską įsisavinti?
– Manau, kad pasiruošęs.
Girdžiu jūsų atsakyme abejonę, – sakau aš.
– Pasiruošęs, – atsako jis tvirtai.
– Tada klausykite! Jūsų žmona neatitinka tą idealų vaizdą, kurį piešiate savo galvoje, bet ji atitinka tai, kas yra jūsų sieloje.
Vyriškis klausiamai pažiūrėjo į mane.
– Tai jūs padarėte ją tokią suirzusią ir negražią.
– Kodėl aš?
– Todėl, kad jūsų žmona – tai jūs pats, tiktai moteriška išvaizda. Visko, kas jums nepatinka jūsų žmonoje, turite jūs. Jūs gi girdėjote apie atspindžio dėsnį?
– Girdėjau, – sako jis sutrikęs, – bet sau dar nespėjau prisimatuoti.
– Tai prisimatuokite, – sakau aš. – Jūs apsakėte man savo idealios žmonos paveikslą O ką gi asmeniškai jūs padarėte tam, kad žmona jus taip pasitiktų?
– O ką? – paklausė jis nustebęs, bet jau be ankstesnio įkarščio, – nejaugi aš privalau kažką daryti? Ją privalėjo taip išauklėti motina, tėvas. Kad mylėtų ir gerbtų savo vyrą.
– O jus išauklėjo jūsų tėvai su meile ir pagarba jūsų žmonai?
– Kur ten! Mano tėvai nuolat mušėsi.
– Tai ko gi jūs reikalaujate iš kitų? Norite matyti greta savęs deivę – padarykite ją tokią. Tačiau iš pradžių pats tapkite dievu. Suprantate, – tęsiu aš, – daugelis žmonių ieško savo idealo. Jie vaikšto į diskotekas, kiną, vakarėlius, teatrą. Visi ieško, apžiūrinėja. Kur mano vienintelis žmogutis, mano antroji pusė? O juk paprasčiausiai reikia pačiam turėti puikių savybių. Ir tada ieškos tavęs. Taip ir šeimose. Daugelis nori pakeisti, tą žmogų, su kuriuo gyvena, į kitą, kaip jie galvoja, geresnį. Ar ne geriau iš pradžių pakeisti save? Savo mintis apie save ir tą žmogų.
– O kodėl taip atsitinka? – paklausė vyriškis sumišęs.
– Todėl, kad žmonės sukuria santuoką ne dėl meilės ir ne meilės pagrindu, o paprasčiausiai tam, kad kad turėtų vienas kito kūną ir gautų malonumą. Dabar net nauja santykių forma atsirado – gyvenimas “susimetus“ vadinasi. Ir kai žmonėms atsibosta kūnai, jie ieško sau kitų. Ir kaip parazitai prisisiurbia prie naujo kūno, prie naujos energijos. Todėl, kad savos neužtenka. Tėvai nepakankamai davė. O gyventi tai norisi. Ir jūsų meilužė daro klaidą. Bando sukurti savo laimę ant kitų nelaimės. Nieko gero iš to neišeis. Ir aš įsitikinęs, kad ji turi tokių pat problemų su meile, kaip ir jūs.
– Valerijau Vladimirovičiau! Tai ką aš turiu padaryti tam, kad pagerėtų santykiai šeimoje ir kad mano žmona sužydėtų?
– O jus jau pasirinkote?
– Taip, pasirinkau.
– Tada pradėkite nuo savęs: keiskite save, savo mintis, vaizdus…“

Parengta pagal:
Valerij Sinelnikov. Paslaptinga žodžio jėga. Meilės formulė. Kaip žodžiai veikia mūsų gyvenimą; iš rusų kalbos vertė Laima Valiuško. –V: Baltosios gulbės, 2010. – 256 p.

http://www.ezoterika.lt/pages.php?link=WZ1295816490W4d3c972ab237b&hcur_page=2

Reklama

Parašykite komentarą

